Previous slide
Next slide
قایق سواری

قایق سواری در گیلمار

قایق سواری در گیلمار

تفریح قایق سواری در اکولوژ گیلان فعالیتی مفرح که در استخرهای زیبای داخل اقامتگاه گیلمار امکان تجربه و انجام آن را دارید. کافیست دفعه اول 15 دقیقه آموزش ببینید و دلتوتون رو به آب بزنید تجربه کایاک سواری دونفره و همچنین تک نفره بسیار لذت بخش و بدون شک خاطره شیرینی رو برای شما ثبت خواهد کرد.

مزایای قایق سواری

این فعالیت دارای مزایای روجی بیار بالایی است از جمله:

  • بهبود سلامت روانی با ورزش قایقرانی

قایق رانی و کایاک سواری یک فعالیت صلح آمیز و مراقبه را فراهم می کند. در آن می توانند از رودخانه های کوچکی عبور کنند که افراد بسیار کمی در آن یافت می شوند. بسیاری از زمانی که با طبیعت می گذرانند لذت می برند. زیرا کشتی های کوچک نگاهی دقیق به زیستگاه طبیعی بسیاری از پرندگان و حیوانات ارائه می دهند.
همچنین می توان فعالیت های دیگری مانند ماهیگیری را با هم ترکیب کرد. در نتیجه مزایای سلامت روانی را نیز به همراه دارد. برای کسانی که کایاک سواری و قایق رانی را به عنوان یک فعالیت خانوادگی آغاز می کنند، این فعالیت ها می تواند والدین و فرزندان را به هم نزدیکتر کند. در عین حال مزایای آموزشی را برای کودکان نیز فراهم کند.

  • کاهش استرس

ورزش به هر شکلی که باشد یک راه عالی برای کاهش استرس است. حضور در فضای باز نیز به کاهش استرس کمک می کند. این دو را با هم در قالب یک فعالیت آرامش بخش که کایاک سواری است ترکیب کنید. یک روز بدون تنش را تجربه کنند. مردم اغلب هنگام بیرون رفتن روی آب احساس آرامش می کنند. بنابراین به سادگی پارو زدن در یک نقطه و مدتی نشستن می تواند راهی عالی برای کاهش استرس باشد.

جهت رزرو سریع در تماس باشید